• (iOS) Angry Birds Match 3 goljufije povečajo primogeme

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ goljufije povečajo primogeme ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Angry Birds Match 3 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Preveč oglasov. nenehno prekinjajo igro. Sicer pa je igra zabavna.

    odličen začetek, vendar je nemogoče preseči najvišje stopnje. frustrirajoče biti obtičati na isti ravni 4 dni.

    Lepa igra, toda kadarkoli igram igro, je moj telefon vedno vroč in zelo vroč, ko so podatki vklopljeni.... ali obstaja način, da se to popravi... in super trde ravni so moteče in težko je dobiti ojačevalnike .

    To igro igram na svojem Kindle Fire, ker mi je všeč velik zaslon. To je že drugič v 2 tednih, ko sem prišel v igro in gre neposredno na "posodobi zdaj". Kliknem nanjo in pošlje me v trgovino z aplikacijami, vendar je edini gumb, ki je tam, "odpri". Kliknem na to in se vrnem na prvi zaslon. Obožujem to igro, zelo zasvoji. Samo želim, da bi delovalo pravilno. Prav tako nikoli nisem mogel preiti z jesenske teme na božično temo.

    Všeč mi je vsa animacija in premišljenost, da je prijetno videti, kako se premikajo in komunicirajo. Med igranjem se nasmejem. Priporočam to igro.

    Angry Birds Match 3 Łamigłówki sbz

    Sprva je prišlo do napake pri premikanju kosov, danes pa je bolje. Veliko stvari pa se mi zdi zahtevno/zanimivo. Še ena napaka. Moral sem začeti znova, vendar se tega držim. Držim pesti


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :