• (Android) TMNT: Mutant Madness oszukiwać kod nieskończony wszystko

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ oszukiwać kod nieskończony wszystko ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Zaktualizuj do mojej recenzji. Bardzo lubię tę grę, zawiesza się na moim s20 ultra, gdy ładuję grę zaraz po tym, jak dostaniesz zarobione zasoby, a także zaraz po tym, gdy automatycznie zabierze Cię do ofert, jest też wiele innych miejsc, które przechowuje zawiesza się, ale rozruch naprawdę wymaga szybkiego rozwiązania. Zgłosiłem to ponad tydzień temu. Kosztuje mnie to cenny czas na grę

    Jako najlepszy fan z lat 90. jest to całkiem niezłe. Wierzę i mam nadzieję, że w przyszłości pojawi się więcej treści do tej gry. Dzięki zespołowi za poświęcenie czasu i myśli włożonych w ten rozwój. Chciałbym zapytać, czy byłoby możliwe dodanie głosu do gry?

    Ech. Po pewnym czasie jest nudno. Nie możesz cofnąć się i powtarzać starszych poziomów, aby ulepszyć nowe postacie, więc utkniesz na chwilę grając wielkiego bossa z tymi samymi postaciami. Dobór postaci jest również dość słaby. Bardzo mała kontrola i jest to po prostu automatyczna gra, więc nie są potrzebne żadne prawdziwe umiejętności ani planowanie zespołu, aby grać w tę grę.

    Gita

    Zabawa. Żółwie starej szkoły.

    Nie zawracaj sobie głowy robieniem darmowej części klejnotów. Tutaj pobierasz kolejną aplikację, wykonujesz zadanie, a otrzymasz darmowe klejnoty. Niektóre z tych zadań mogą zająć dni lub tygodnie. Krótko mówiąc, wykonałem zadania i nie dostałem moich klejnotów. Rozmawiałem z IT i kazali mi skakać przez te wszystkie obręcze. Przeskoczyłem przez ich obręcze i nadal nic. Rozczarowujące i denerwujące. Zmieniłbym 1 gwiazdkę, gdyby dali mi moje klejnoty. Skontaktowałem się już z pomocą techniczną. Nie obchodzi ich to i spalili mnie.....

    Uwielbiam tę grę. Ale reklamy pojawiają się po każdej grze

    bardzo fajna gra

    Grałem przez około 10 minut. Podczas sekwencji ataku pojawiały się różowe pudełka, które pojawiały się za każdym razem, gdy jedna postać atakowała inną. Na pewno jakiś błąd graficzny. Te pudełka całkowicie pochłonęły modele postaci. Patrząc na YouTube wiem na pewno, że moja gra była zabugowana, ponieważ w filmach innych ludzi w ogóle nie było tych różowych pudełek. Przesyłam tę recenzję tylko po to, aby inni użytkownicy mogli być świadomi tego potencjalnego problemu. A jeśli programiści to zobaczą, może mogą naprawić błąd lub łatkę, aby naprawić problem. Te różowe pudełka sprawiły, że gra była nie do zagrania.

    Jak dotąd bardzo podoba mi się ta gra. Ach wspomnienia. Zdecydowanie ma miejsce na bardziej osobistą interakcję z postaciami, zamiast na ulepszenie i auto bitewny styl gry. Postacie i grafika są świetne. Na razie jestem pod wrażeniem i będę dalej grać, aby zobaczyć, co czeka nas w tej grze. Na razie 4 gwiazdki. Dobra robota

    Za każdym razem, gdy idę ulepszać bohaterów, wyrzuca mnie to z gry. Bardzo wkurzony.

    Dobra gra na zabicie czasu

    ... 0.9 https://www.euro.com.pl/gadzety-dla-graczy/pdp-pixel-pals-tmnt-foot- ... ://www.euro.com.pl/gry-playstation-4/ubisoft-gra-ps4-monopoly-madness.bhtml

    Zaktualizowana recenzja: teraz, gdy błędy/problemy wydają się być naprawione, mogę szczerze ocenić tę grę na 4/5. Nie lubię atmosfery wynagrodzenia za wygraną, ale rozgrywka, zawartość, konkursy itp. stają się coraz lepsze. Deweloperzy słuchają i wprowadzają zmiany na podstawie opinii. Dzięki za dobrą grę!

    Aktualizacja nie instaluje się. Nic do grania. Szkoda

    Do tej pory powiedziałbym, że to niesamowita gra. Ale gram w tę grę dopiero od kilku godzin. Podoba mi się przebieg gry. Nie ma zbyt wielu rzeczy do wypełnienia. Sama wiedza o aktualizacjach lub cokolwiek, co nadejdą, oszczędza czas przed próbami robienia innych rzeczy, których nie możesz zrobić, dopóki nie zostaną złożone roszczenia. Zaktualizuje się, gdy zagram więcej.

    Jest ich jeszcze więcej niż wcześniej i w zasadzie każde jest interesujące zarówno jeśli chodzi o tło fabularne jak i samą rozgrywkę.

    Grałem w tę grę, aby sprawdzić, czy spodoba się mojemu synowi (7 lat). Ma pewne cechy znane z gry Summoners War, w którą gra. Byłem jednak ciekaw, czy są to jakieś płatne ściany. Niestety, nie możesz powtórzyć żadnego z poprzednich etapów Przygód, aby wzmocnić swoją drużynę. Daję tej grze 1*, ponieważ wygląda na to, że spodoba się mojemu synowi, ale nie pozwolę mu, ponieważ wartość powtórki jest zła, a on przyjdzie do mnie po pieniądze w ciągu kilku godzin. Odinstalowany.

    TMNT: Mutant Madness Igranje vlog hciz

    Zacząłem jako 5, dopóki nie uderzyłem w „ścianę”. Niemożność powtórzenia misji w celu wzmocnienia drużyny zasadniczo zmusza cię do zaprzestania gry, dopóki twoje legowisko nie zapewni ci wystarczającej ilości zasobów do postępu lub wypłacisz prawdziwą gotówkę na postęp. Wygląda na łapanie gotówki, mam nadzieję, że się mylę i to zostanie naprawione. Uwielbiam projekty postaci, tak jak zabawki, na których dorastałam. Proszę jednak naprawić opcje rozgrywki.

    Nienawidzę dawać temu 2, ponieważ kocham TMNT, ale tak naprawdę jedyną dobrą rzeczą w tym jest grafika. Fabuła jest w porządku. Ale po prostu nie ma strategii ani umiejętności potrzebnych do grania w tę grę. To takie proste, że w zasadzie gra się samo, więc po co w ogóle grać? Poza tym, dlaczego żółwie miałyby łączyć się z wrogimi postaciami w ich bitwach? Nie ma sensu. I na koniec, muzyka po prostu jest do bani. To powtarzalne 6 sekund na wszystko.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :